Corinas Blogg

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Corina - 19 juli 2011 09:25

Så var sommarens semester till ända. Varit ledig i fem veckor. Idag ska jag infinna mig på jobbet igen, men inte förränn kl 16. En kort kväll med andra ord.

Lite orolig är man när man varit borta i fem veckor och man har inte en aning om vem man ska arbeta med. Och hur det ser ut på avdelningen vet man ju inte heller. Hur de boende har förändrats och så......nya har vi ju också fått under min lediga tid.

Innan jobbet ska jag göra ett besök på IKSU för ett pass på crosstrainern hade jag tänkt mig. Här ska brännas fett igen efter en verkligen slö sommar !


Mitt största dilemma just nu är att min semester om en månad verkar vara nekad ! Oroar mig lite, ska jag inte få åka till Bulgarien som jag sett fram emot nu flera månader ? Skulle verkligen kännas surt efter denna lite tunga sommar med bland annat tre dödsfall och tre begravningar. Behöver verkligen denna resa ! Får ta tag i detta med chefen idag när jag kommer till jobbet !


Vi ses 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards