Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 10 juni 2008

Sommarlov

Av Corina - 10 juni 2008 10:56

Så har barnens sommarlov börjat.Och man kan inte säga att det startar med vackert väder.Spöregn och endast 8 plusgrader! Tur att vi var inne i kyrkan.

Efter framträdandena blev det en kort samling utanför kyrkan.På den korta stunden hann alla bli blåfrusna och genomblöta.Som vanligt väntar alla med spänning på vad rektorn hittar på,både vuxna och barn väntar på det:)I år rappade rektorn iklädd hängjeans och munktröja och tuff keps.Han är bara bäst rektorn på vår skola !


Däremot mår inte min man så bra.Kunde inte vara med på barnens avslutning ens.Och han har sovit dåligt i natt också vilket även jag gjort såklart.Jag sover illa när han inte mår bra! Han har pratat med vårdcentralen och jag ska köra honom dit för ett besök kvart över två idag.Bättre att kolla en extra gång med tanke på tidigare infarkt och nuvarande waranbehandling! Hoppas innerligen att det inte ska vara något allvarligt!


Själv har jag aningen ont i höfterna efter brännbollen igår men inte så farligt ändå.Känns bättre än vad jag förväntade mig:)


Hoppas nu bara att maken inte hamnar på sjukhuset också, som förra gången.Vet inte hur jag ska bära mig åt med barnen isåfall eftersom dom nu ska vara hemma hela dagarna.Jag ska ju jobba.Blir det sjukhuset för maken får jag antagligen sjukskriva mig för att ta hand om barnen.Nåja,kommer tid kommer råd antar jag....men man oroar sig ju trotts allt.


Önskar er alla en fortsatt härlig dag!

 
 
Smeden Bengt

Smeden Bengt

10 juni 2008 11:52

Åtta grader burrrr! Tänkte mig du bodde söderut, men mins nu att du bor ända uppe i Västerbotten. Nästan lika lika långt som att åka till alperna! Tråkigt med din man. Hoppas att det blir bättre snart och slipper sjukhusvistelse.Själv har du ju det inte så bra vist. Önskar dig att allt ska gå bra! Kram vännen!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
Astrid

Astrid

10 juni 2008 12:41

Ja det kan vara spökåldern för Tindragumman.
Men idag så gick jag med henne och slösade beröm och tog det lugnt och jag tyckte det gick superbra idag.
Gubben går sällan i samhället .
Ser att din make också drabbats av infarkt.
Min fick ju en förra sommaren och nu är det cancer på läppen som tjorvar.
Han ska iväg för ny operation nu på torsdag.
Så vackra kort du tagit medans det var sommar ;))
Vi har samma skitväder här.

http://www.astridla.com

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

10 juni 2008 13:33

Ja, nu har sommarlovet börjat för alla skolbarn.
Och vi får hoppas det blir en lång härlig sommar.
Trist att din man inte mår bra, och kan tänka mig att ni är oroliga.
Hoppas han snart mår bättre igen.
Önskar dig också en fin fortsatt dag.

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
Ruth

Ruth

10 juni 2008 21:22

Så skönt för barnen, men trist för pappan och dig. Hoppas det inte är så alvarligt så det blir sjukhuset, men man vet ju aldrig. Hoppas, hoppas han är hemma nu..

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

10 juni 2008 21:25

Sååååå skönt för barnen att ha sommarlov, men mindre kul för pappa i huset som inte mår så bra. Hoppas det gick bra och att han är hemma igen!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

11 juni 2008 14:59

Hoppas att allt är bra med din man. Håller tummarna för er. Lycka till

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards