Corinas Blogg

Alla inlägg den 9 augusti 2006

Av Corina - 9 augusti 2006 12:49

Semestern fortsätter och så gör det fina vädret också.Här är soligt och varmt som det varit hela tiden nu.Man ids inte göra mycket nytta när det är så himla varmt.Var på skjutbanan och serverade fika till sugna skyttar i går kväll.Kom hem halv tio tillsammans med barnen som då var verkligen trötta.Sovmorgon för åtminstone dottern denna dag.Hon kom upp halv nio i morse.Då hade vi övriga varit uppe sedan klockan sju.Har fått min nya kamera som jag vann för ett tag sedan.Testar den för fullt just nu för att lära mig den innan det bär av till Byske för hundutställning.Där lär det bli en massa kort tagna på både hundar och människor.För övrigt blir denna dag som de flesta på senare tid.Agerar badvakt åt barnen och ser till att dom inte är hungriga och att dom inte hittar på en massa onödigt bus:)Dottern har blött näsblod på kvällarna de senaste dagarna.Beror nog på en lätt förkylning,hon hostar lite på nätterna och snörvlar lite.Hoppas det inte ska bli värre eftersom om exakt en vecka bär det av till Bulgarien för vår del.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards