Corinas Blogg

Alla inlägg den 11 juni 2021

Av Corina - 11 juni 2021 08:49

 

Vad annat kan man konstatera än att det är fredag igen ?

Tja, det är arbetshelg igen också.

Man funderar ju när de som fattar besluten ska inse hur jobbigt det är med varannan helg. Troligtvis aldrig då dom själva får vara lediga alla helger och röda dagar !


Har insett att vi på golvet betyder väldigt lite faktiskt. Vad vi tycker eller känner och upplever har ingen större betydelse. Och våra äldre är ännu mindre värda verkar det som !


 

Nåja, det är nog bara att gilla läget och försöka se det som är bra istället. Men lätt är det inte !


Har haft två ganska så bra nätter nu i alla fall trotts vår värme.

Drömmer konstigt gör jag men har sluppit de värsta mardrömmarna i alla fall.

Har sluppit vakna tvärt med panikångest och det är väldigt skönt.


Ångesten tillsammans med munskydden kommer jag aldrig undan men det går relativt bra nu.....får sätta mig och andas ute lite nu och då......känslan av kvävning och andnöd kommer jag inte undan hur jag än gör. Min förhoppning är att få slippa dessa skydd snart.


 

Sonen och maken åker till Sorsele denna helg.

Jag har sålunda ha egentid när jag jobbat klart under dagarna.

Hoppas katterna ska hålla mig sällskap lite i alla fall, även om dom för det mesta är ute nu när det är varmt.


Dottern skulle komma och plocka syrener idag. Hon skulle tydligen koka saft, hade hittat något recept tydligen.


Får önska alla en fin fredag.

Cyberkram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards