Corinas Blogg

Alla inlägg den 6 juni 2021

Av Corina - 6 juni 2021 10:10

 

Sveriges nationaldag kom och solen gassar för fulla muggar.

Vaknar med dundrande huvudvärk och illamående och yrsel, kort sagt hittills en skitdag.

Provade att sätta mig ute en stund men det fungerade inte alls.

Hoppas allt går över,obehagligt med yrseln är det.


I värmen försöker jag hålla vätsketillförseln ordentligt för varmt är det verkligen kan jag ju säga. Har just nu +29 grader här inne i köket.......

Väntar på att det ska bli ordentlig skugga ute på altanen så jag kan sätta mig där ute för just nu ligger altanen i fullt solsken.


Katterna föredrar skuggan dom också :)


Annars så har natten varit bra, fått sova i alla fall denna natten. Var väl så uttröttad efter förra nattens mardrömmar. Lyckades sova till strax före åtta denna morgon.


Får önska er en fin Nationaldag i alla fall.

Cyberkram.


 

Tar en bild på Casper som spanar ut genom fönstret.


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards