Corinas Blogg

Alla inlägg den 5 juni 2021

Av Corina - 5 juni 2021 08:37

 

Lyckades somna till slut och sova några timmar utan mardrömmar. Lyckades med andra ord även denna gången att häva panikångesten som anföll mig.

Så nu har denna lördagen sålunda startat också med andra ord. Utsövd är jag väl inte men det ska nog gå bra även denna gången.


Diverse sysslor står på agendan som vanligt, blir så när man för en gångs skull har ledig helg. Mycket blir lämnat åt sitt öde under veckorna när man jobbar.

Men hinner kanske också umgås med familjen lite, dottern skulle troligen komma hem en sväng idag. Alltid trevligt när hon kommer på besök !


 

Får önska er en trevlig lördag.

Cyberkram !


Av Corina - 5 juni 2021 01:29

 

Vaknar i panik.

Har just blivit jagad av två vargar. Svetten fullkommligen rinner och jag har en känsla av att hålla på att kvävas.

Stiger upp och går på toaletten och dricker lite vatten. 

Går och lägger mig igen, det är ju natt fortfarande.

Somnar en kort stund för att åter vakna med exakt samma dröm och exakt samma känsla.

Försöker verkligen fixa denna panikångest som den senaste tiden blivit allt påtagligare, men det blir allt svårare att hantera den.

Om man bara finge sova utan mardrömmarna som varierar i styrka och innehåll.

Nattens dröm innefattade min familj också......som vargen anföll gång på gång och det inne i vårt hus ! 

Är svårt att beskriva det man upplever men det tär på ens mentala styrka.


Får sitta uppe ett tag. Kanske släpper det till sist och jag kan få några timmars sömn i alla fall som jag verkligen är i behov av !


Hoppas ni där ute i cybervärlden får er nattsömn i alla fall.

Kämpar vidare i natten.

Cyberkram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards