Corinas Blogg

Alla inlägg den 20 juni 2020

Av Corina - 20 juni 2020 08:59

 

Midsommaraftonen kom och gick. Ingen sömn för min del natten innan så arbetsdagen blev synnerligen seg. Men den passerade och trött åkte jag hem efter en lång arbetsdag.

Firande planerat tillsammans med grannar och jag var lite orolig att jag inte skulle orka med men bara att ta nya tag och kasta sig in i firandet blev det.


 

Lite kylig mot kvällskvisten, lånade ut en sjal till gubben :)


             

Lagomt många att fira tillsammans med.

Men strax vid kl 23 kände jag att tröttheten ändå liksom hunnit ikapp så jag och maken begav oss hem för att sova. Och vi sov till halv åtta nu på midsommardagen.

Nu blir det en slappardag för mig och gubben :)


   

Dottern firade midsommar med kompisar och med två nya tatueringar dessutom.

Enligt planen ska hon förära oss med ett hembesök denna dagen :)


       

Önskar alla en fin fortsättning på denna helgen.

Cyberkram till alla !


Tre veckor kvar att arbeta innan jag får semester !



Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards