Corinas Blogg

Alla inlägg den 8 juni 2020

Av Corina - 8 juni 2020 09:05

 

Jadå, det är åter igen måndag och en ny arbetsvecka ska påbörjas denna dagen.

Jobbar 12 till 20.

Dottern kom hem igår kväll.....ganska sent. Duschade och talade om att den inköpta klänningen måste kortas av.

Herre min skapare ! Framförhållning......icke !

Blev att sitta och fålla klänning denna morgon. Inte riktigt nöjd med att måsta göra saker och ting akut kan jag ju säga. Men kortare är klänningen nu och duger det inte får hon banne mig stryk !

Imorgon tar hon studenten i alla fall och det blir ett litet utspring med enbart deras klass.

Champangefrukost blir det också, hemma hos deras mentor.

Och så blir det fika här hemma efteråt (jag kan troligen inte vara med på fikat då jag som vanligt jobbar kvällen).

Men syrran dyker upp från Sorsele och ska gratta :)


Fem veckor kvar till semestern !

Just nu känns det som en evighet kan jag säga. Känner mig sjukt sliten. Men på något sätt torde jag nog härda ut som vanligt. Får bara hoppas att ryggen klarar sig. Har haft känningar men håller mina tummar så den ska hålla ett tag till :) Och naturligtvis att coronan håller sig borta !


Cyberkram till er alla !


     

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards