Corinas Blogg

Alla inlägg den 4 juni 2020

Av Corina - 4 juni 2020 07:10

 

Redan torsdag då. Jobbar 12-21 denna dagen. På grund av bilbrist kommer maken att köra mig ner till jobbet denna dagen. Sonen kör sin kompis till Lycksele denna dagen för en operation. Kan ju ta sin lilla tid och dottern arbetar hela dagen. Med andra ord saknar maken tillgång till bil så då kör han mig till jobbet så det finns en bil hemma om det skulle behövas.


Sista dagarna för dottern i skolan går av stapeln för tillfället. Efter tisdag inträder hon i det riktiga vuxenlivet med andra ord. Och det bästa av allt är att hon har jobb direkt med start nästa torsdag !!

Det var länge ovisst om det skulle finnas några jobb men hon har jobb i sommar och om det fortsätter som det är nu får hon fortsätta även i höst. Gissa om jag har en glad målande dotter !!!


Och semester blir det som vanligt trotts coronan vilket känns bara så vansinningt härligt !

Det var ju väldigt oroligt ett tag om det skulle bli framflyttat pga coronan. Men nu blir det semester och det tackar jag för.

Men måste jobba några veckor till då jag har sen semester detta året. Och vikarierna ska skolas in också. Men som det verkar kommer det bra vikarier denna sommar som kan språket dessutom vilket verkligen är Guld värt.

Blir nog en bra sommar trotts coronan.

Enda smolket just nu är att vi inte får använda vår altan på grund av rasrisk då stolparna håller på att ruttna bort. När detta kommer att vara löst vet vi inte. Hänger på husägaren och dessa har vi inga bra erfarenheter av kan jag ju säga. Och blir det inte fixat kan vi med andra ord inte sitta ute med våra äldre som vanligt ! Det vore rena katastrofen tycker jag ! Så jag hoppas på en snabb lösning på detta för våra äldres skull !!


   

Med detta hoppas jag att ni alla får en härlig dag.

Cyberkram till er som orkar läsa min blogg !


     

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards