Corinas Blogg

Alla inlägg den 3 april 2020

Av Corina - 3 april 2020 07:27

 

Fredag blev det även denna veckan.

Och det kommer att bli en jobbig fredag.

På schemat står det begravning denna dagen. Och sedan ska jag arbeta helgen dessutom.

Har "långhelg"......det vill säga att jag har delad tur ena dagen och 7-16 andra dagen.

Jaja, ska väl gå det med.


Coronan har inte tagit sig in på Umeås äldreboenden, än så länge i alla fall. Men det är väl bara en tidsfråga innan någon drabbas även i äldrevården. Tar väl enbart lite mera tid då det är besöksförbud.

Känner mig väldigt kluven, vad gör jag om coronan drabbar avdelningen......jobbar jag vidare eller stannar jag hemma för att skydda min man ? Jag behövs ju på jobbet men till vilket pris ??


 

Det blåser snålt ute, kallt som fasen är det trotts några futtiga minusgrader. Den snö som skulle komma lyser med sin frånvaro vilket känns bara bra.


 

Dessa nyckelband har fått nya hem och den nya ägaren var nöjd och då är jag som tillverkare också nöjd.


 

Några av de många disktrasor som jag tillverkat senaste tiden.


 

Simba


 

Ulla


 

En pondusstrip som passar in på mig och gubben :)


Önskar alla en trevlig helg !

Kram på er !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards