Corinas Blogg

Alla inlägg den 5 november 2019

Av Corina - 5 november 2019 09:10

 

Ännu en dag att ta tag i.

Minus 10 grader på morgonen och blåser lite också.

Kroppen lite stel men efter en varm dusch är den lite mindre stel.

Maken iväg till hälsocentralen för provtagning på morgonen.

Själv ska jag arbeta idag, kväll till kl 21 står det på schemat.

Ledig var jag igår efter min arbetshelg. Tvättade bara en maskin igår ! Det är ovanligt.

Istället så bakade jag pizzabullar och DET är verkligen ovanligt, att jag bakar här hemma. Dom blev riktigt goda.

Dottern arbetar i Vindeln för tillfället. Fixar till lite på Renforsens behandlingscenter.

Så hon kör själv till Sundlingska gården och hämtas upp där av sin nuvarande mentor på Larssons Måleri.


 

Tavelsjö hembygdsförening har styrelsemöte ikväll.....jobbar ju så jag får stå över. Blir ju lätt så med det arbete jag har och jag har ju ganska tätt mellan mina arbetskvällar. Dom klarar sig säkert rätt bra ändå skulle jag tro.


Sitter och tittar på fåglarna som frenetiskt käkar de frön vi har satt ut. Stundvis är det väldig aktivitet. Lär nog gå åt många säckar frön innan vintern är slut !


 

Petar på med lite Psp som vanligt och stickar sockar mellan varven. Har blivit några par redan bara på tre veckor tror jag. Alla går till bingovinster på mitt arbete just nu.


 

Får önska alla en fortsatt härlig tisdag.

Kram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards