Corinas Blogg

Alla inlägg den 30 september 2019

Av Corina - 30 september 2019 07:53

 

En vecka går väldigt fort.

Idag är det dags att arbeta igen då.

Undrar om någon saknat mig egentligen ?


Mulet denna dagen också och blåser som det ser ut.

Sitter som vanligt vid köksbordet och kan kika ut på gården och vår stora björk.


 

Inte länge kvar nu tills snön kommer skulle jag tro. Fast det torde väl bli som vanligt, snö och sedan smälter det och blir is av allt.


 

Ny vecka även för dottern. For iväg utan att klaga även denna dagen.

Jobbar i Obbola även denna veckan och var lite fundersam över vädret eftersom dom har en del utearbete kvar att göra och måla i regn fungerar ju sällan väldigt bra. Vi får väl hoppas att det kan hålla upp så dom får göra klart ute i alla fall.


 

Sonen kör igång sin vecka imorgon. Jobbar sedan resten av veckan. Bra att han får jobba lite nu och då.


 

Får önska alla en fin start på denna veckan. Själv ser jag fram emot ännu en arbetshelg.

Kram !


   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards