Corinas Blogg

Alla inlägg den 29 september 2019

Av Corina - 29 september 2019 14:59

 

Ja söndag kom igen då. Idag är det gråväder hos oss. Har även regnat. Stannar inne denna dagen.

Blir en riktig vilodag idag hade jag tänkt mig och i skrivande stund är det ju redan eftermiddag.

Middagen är förberedd, kålåuddingen ska bara sättas in i ugnen.

Länge sedan jag gjorde kålpudding nu, kan inte minnas när det var senast. Får hoppas den ska bli ok.


 

Har varit ute med kameran och det var verkligen länge sedan måste jag säga !

     

Fick väl till några skapliga bilder trotts allt.

Lär nog dröja till nästa gång antagligen.


Ja en veckas ledighet går fort och jag har njutit av varenda minut ! Kan inte påstå att jag saknat jobbet faktiskt även om jag trivs med det. Skulle lätt kunna vara hemma på heltid !


 

Kram till alla och ha en härlig Söndagkväll !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards