Corinas Blogg

Alla inlägg den 19 augusti 2019

Av Corina - 19 augusti 2019 08:30

 

Måndag och ny vecka då.

Höstvädret fortsätter denna dagen med regn och blåst.

Bara att gilla läget, hösten har kommit, eller hur....


Idag borde personalstyrkan på avdelningen åter vara det normala, vanliga då.

Då kan vardagen starta som vanligt igen då.

Avslutade ju förra veckan med att vara sjuk vilket betyder att vissa saker på agendan inte blev utförda.

Hoppas kunna göra det idag då........


Dottern startar sista året på gymnasiet denna veckan då. Tiden rullar på.

Sonen har jobbat drygt tio veckor och är nu åter arbetssökande med andra ord.

Står på stand by som vanligt åt Post Nord......skam den som ger sig heter det ju.


 

19 augusti skriver vi denna dagen......

väcker lite minnen detta datum, både sorgliga och såklart glada.

Ibland är livet som det är och egentligen är jag väldigt tacksam över hur det ändå blev......

Jag sitter här och är tacksam över vad som blev min lott och på samma gång ledsen över vad som blev andras lotter.......

Din födelsedag hoppas jag firas där du befinner dig nu och att du inte behöver ha några smärtor längre.

Hoppas du får fira tillsammans med bröder och föräldrar.

Älskad, saknad och aldrig glömd.

Och om du träffar mamma så hälsa så mycket.


 

Önskar alla en fortsatt härlig Måndag.

Kram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards