Corinas Blogg

Alla inlägg den 15 juli 2019

Av Corina - 15 juli 2019 07:34

 

Måndag och ny vecka igen då och snart är man åter tillbaka till ekorrhjulet då.

Fyra veckor går skrämmande fort och jag har inte saknat jobbet det minsta faktiskt.

I morgon gör jag en mjukstart på avdelningen med en dag på fem timmar, 7 - 12.


Semestern har väl varit som den brukar vara kan jag tycka. Har varit hemma hela tiden. Skött servicen åt barnen som jobbat båda två. Dottern har jobbat klart, sonen jobbar vidare en månad till i alla fall.


 

Fick grepp om kameran på min sista semestervecka. Blev några skapliga kort. Långt mellan fotograferandet för min del numera.


 

Kanske beror på att jag ofta väljer lite svårfångade motiv......fjärilar är ju inte så stillasittande så bilderna blir ju där efter också.


 

Och nu kan det få snöa bäst det vill. Slungan är äntligen hemtagen. I vintras hade vi verkligen behövt den men då var den lite insnöad kan man väl säga.


   

Jobbat en hel del med PSP under semestern. Har ju varit lite varierande väder och inte så varmt så jag har valt att hålla mig mycket inne faktiskt. Kyligt och blåsigt och det gillar inte mina leder. Därför har det blivit mycket tillvaro här inne vid datorn varvat med lite plock och städ.


Men som sagt, åter till den krassa verkligheten blir det då imorgon och inte längtar jag det minsta.

Känns väl bättre när jag är på plats antagligen.


 

Ser fram emot en veckas semester sista veckan i September igen :)


Kram till er alla !


 


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards