Corinas Blogg

Alla inlägg den 4 juli 2019

Av Corina - 4 juli 2019 11:18

 

Ja exakt, dags igen för ännu en födelsedag då,min 55:e med andra ord.

Inget egentligt firande blir det men har dock införskaffat en tårta och bakat en paj med björnbär.

Får väl avnjuta detta med familjen efter dagens middag.

Presenter ? Nix, inga än i alla fall och det lär nog förbli så också :)


 

Dottern ligger hemma idag med feber. Haft feber sedan igår vid lunchtid. Vad det beror på vet vi inte men hon mår inget vidare i alla fall, även om hon mår bättre idag än igår.


     

Kan inte låta bli att peta lite med PSP varje dag nu när jag har semester och kan göra nästan vad jag vill.

Har dessutom hittat nya spännande tuber att använda mig av till mina små tavlor.


 

Ok inte riktigt rätt årstid men vadå ?? Så underbara tuber att man inte kan låta bli :)


 

Får önska alla en fortsatt fin dag.

Kram !



Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards