Corinas Blogg

Alla inlägg den 1 juli 2019

Av Corina - 1 juli 2019 08:28

 

Då startar vi Juli månad då. Tiden rullar på med andra ord.

Solen lyser idag också men moln är utlovat på eftermiddagen.

Igår kom regnet på eftermiddagen och regnade hela kvällen och en del av natten. Endast 8 plusgrader hade vi så någon badtemp var det inte att tala om.


Och idag startar gubben med att mörklägga våran källare så vi måste få tag på en lysmask med andra ord.

Måste få en som kan montera en ny armatur där nere i källaren eftersom den gamla har gett upp. Men detta är då rakt inget en icke kunnig ska pyssla med. Får se om vi får tag på någon kunnig innan dagen är slut.

Tills vidare är det ficklampa där nere. Tur att frysarna har egen säkring........


 

Blir psp varje dag. Några bilder varje dag. Är så himla roligt !

Måndag är det ju också så båda barnen är och arbetar. Dottern gör sista veckan på sitt sommarjobb, sonen har minst fem veckor till kvar på sitt.

Är så himla skönt att dottern numera kan ta sig själv till och från. Blir liksom så mycket enklare allt här hemma.


 

Möte med politiken är det ikväll, blandade känslor när det kommer till politik idag. Håller på enbart för att kanske kunna påverka endast lokalt. Övrigt är en katastrof i mina ögon. 

Vidhåller att ett nyval hade varit att föredra !


 

Ok vet att det inte är höst riktigt än och att många inte alls längtar till hösten men jag kunde inte motstå att göra ännu en liten höstbild !


Nu är således min dag startad. Och vad det blir av den dagen står skrivet i stjärnorna.

Kram till er alla även denna dag, den första dagen i Juli månad 2019.


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards