Corinas Blogg

Alla inlägg den 22 juli 2018

Av Corina - 22 juli 2018 10:17

 

Jepp det blev regn till sist i alla fall. Fast inga gigantiskt mängder.

Startade igår med åska och regn. Åskan gick ganska ordentligt och slog nog ner lite var stans. Men inga gigantiskt stor bränder runt mig tack och lov.

Idag regnar det också och på långt håll mullrar åskan även denna dagen.

Och jag måste erkänna att jag njuter av detta väder !

Men det ska ju inte stanna länge vad jag förstår och det är ju synd.

 

Vårt land har fått hjälp från andra länder för att få bukt på de gigantiska bränder som härjar i landet.

Och jag kan verkligen inte se någon som helst nackdel i detta. Vi ska väl vara väldigt tacksamma över att vi får hjälp då våra egna resurser inte räcker till !

Förstår mig inte på de som sprider all skit och halvsanningar och rena lögner ohejdat !

Vad vinner dom på det egentligen, inte ett enda piss !

Vad har vi för erfarenheter av stora okontrollerade bränder egentligen ? Ganska små erfarenheter även om dom finns.......men vi måste väl ändå kunna erkänna att detta fixar vi inte utan hjälp utifrån. Vad är dessa ryktesspridare och lögnare rädda för egentligen ??

Ensam är ALDRIG stark, alla behöver stöd ibland, även detta landet Sverige !

 

Annars så rullar det på som vanligt trotts allt.

Söndag är det och hela familjen befinner sig hemma även denna dagen.

Inget speciellt planerat, tar dagen som den kommer. Jag har ju semester !

 

Fortsätt att njuta av din dag.

Kram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards