Corinas Blogg

Alla inlägg den 3 juli 2018

Av Corina - 3 juli 2018 08:53

 

Vi har hunnit in i Juli månad då. Vädret har den senaste tiden varit lite blandat. Igår sken solen men det blåste som vanligt och detta gjorde det lite kyligt att sitta på altanen på eftermiddagen faktiskt. Och denna blåsten gynnar inte mina leder heller för den delen.

Idag vaknar jag till en lite mulen dag istället, och den sedvanliga blåsten naturligtvis.

Igår hade jag en ledig dag. En sådan där dag då jag kände mig typ bakis, fast jag inte var det. Men kämpade på och tvättade i alla fall. I övrigt blev det inte så värst mycket.

Dottern var ner och tränade, pappa i familjen körde henne och väntade medans hon tränade. Själv såg jag till att fixa middagen medan dom var borta.

Maken hade grabbkväll igår så han försvann efter middagen och kom hem runt midnatt.


Så jag tillbringade kvällen ensam framför TV:n. Kikade på fotboll och stack emellan med lite MASH mellan matcherna. Lugnt och behagligt kan man väl säga.

Idag är det åter arbetsdag då. Börjar kl 12 och jobbar till kl 21. Ska väl fungera det med skulle jag tro. Semestern kryper ju allt närmare i alla fall. Och jag kan ju lugnt säga att denna semester är väldigt efterlängtad.

Ångrar att jag inte tog fem veckor faktiskt.....får ta någon vecka under hösten också istället.


 

Ha nu en fortsatt fin tisdag.

Kram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards