Corinas Blogg

Alla inlägg den 15 juni 2018

Av Corina - 15 juni 2018 08:16

    

Dagarna rusar formligen fram. Tyckte nyss att det var måndag.......

Jobbhelg för min del igen då. Duggar tätt dessa jobbhelger. Jobbar kvällen till kl 21 idag. Sedan blir det en hel dag imorgon lördag, 7 - 16. Söndag avvviker denna helgen då jag endast jobbar 8 - 12. 


Den lediga dagen försvann lika fort som vanligt. Petade lite här hemma innan det var dags att åka till frissan. Så nu är jag nyklippt och nyfärgad igen. Nöjd som vanligt. Clarissa på Svarta Saxen levererar som vanligt !


Vädret är fullt normalt igen här. Mulet och blåser, cirka +15 grader. Ett väder i min smak då jag ska jobba.


 

Sonen inne på sista dagen på sin inskolningsvecka idag. Hade fått köra själv igår och det hade gått bara bra. Han var verkligen nöjd lät det som. Tror detta kommer att gå hur bra som helst ! Märker tydligt att han är gladare än på länge nu när han fått ett jobb. Blir genast mera social även här hemma. Härligt !


   

Får önska alla en trevlig fredag och en härlig helg.

Kram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards