Corinas Blogg

Alla inlägg den 4 juni 2018

Av Corina - 4 juni 2018 09:41

 

Jajjamensan, jag bloggar vidare. Varför kan man ju undra egentligen. Ett fåtal bloggar själva och de som bloggat verkar ha lagt av sedan flera år tillbaka när jag kikar runt lite.

Nåja, eftersom jag lagt ner min hemsida är ju bloggen ett sätt att lägga ut mina bilder så jag fortsätter som sagt var med bloggandet.


Idag ännu en solig dag men det blåser skrämmande mycket. Och blåsten gillar jag inte eller snarare min kropp gillar inte blåsten.....å andra sidan gillar jag inte överdriven värme heller......och det är betydligt behagligare temperatur för tillfället för att jag ska trivas även om blåsten inte är bra.

Jaja, man blir väl aldrig nöjd skulle jag tro. Hur som så rullar livet på i sina vanliga spår för min del.

Avslutade ännu en arbetshelg igår kväll kl 21. En behaglig arbetskväll kan jag tycka utan missöden.

Kom hem till en älskad make, glad dotter och en osynlig son. Helgens gäster hade åkt hem igen till Sorsele.


Idag snurrar tvättmaskinen som vanligt efter en arbetshelg. Men hade tvättat före helgen också så tvättkorgen var inte sådär överfull som den kan vara när någon varit lite lat.

Väntar på försändelse med stödstrumpor som jag beställde i torsdags. Hoppas på att dom ska komma idag. Återstår att se.

Väntar också på att få hämta mina nya glasögon. Har gått två veckor idag sedan jag beställde dom och dom lovade att det skulle inte ta mer än 14 dagar. Den som lever får se.........

Får ju även ett par solglasögon i min styrka också för samma pris, blir bra när man kör bil i sommar.


Dottern vill börja träna på gym tillsammans men kompisarna. Får se om jag kan fixa ett kort till henne under veckan. Dom har inte valt det billigaste gymmet men träning är ju bra så jag får plocka fram plånboken med andra ord. Lite billigare är det ju eftersom hon är studerande.


Och så torde det väl bli det där vanliga småplocket här hemma. Man putsar här och man putsar där, man tar det man ser typ. Är ingen städtyp utan tar det jag för stunden får syn på....vilket betyder att mitt hem absolut inte är skinande rent någonsin !


Då får jag önska alla en fin måndag.

Kramis !


 


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards