Corinas Blogg

Alla inlägg den 17 april 2018

Av Corina - 17 april 2018 08:20

 

Än ligger snön djup hos mig. Och vinterdäcken ligger kvar på bilen också då väglaget hit hem är som det är fortfarande.

Men med tiden torde väl all denna snö förvinna hos mig också, innan midsommar kan man ju hoppas.


 

Svenska Akademien.......ja vad ska man säga ? För min del får dom bråka bäst dom vill, kommer ändå inte att ta på mig en knutblus.

Och jag har genom åren verkligen försökt läsa böcker av nobelpristagare.......men har inte lyckats härda ut en enda hel bok utan att nästa somna.


 

Annars så jobbar jag på som vanligt. Man har väl liksom inget val kan jag tycka.

Semesterschemat ligger klart på jobbet vilket känns rätt bra. Om det blev ett bra schema, ja det vet jag inte. Svårt att planera så långt i förväg är det ju.


                 




   


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards