Corinas Blogg

Alla inlägg den 9 mars 2018

Av Corina - 9 mars 2018 08:16

 

Fredag kom ännu en gång. Och så även ännu en arbetshelg.

Att jobba varannan helg tär på kroppen. Det är verkligen inte lätt men som det ser ut idag är det bara att kämpa på. Våra äldre behöver ju hjälp oavsett om det är helg eller vardag.

Internationella kvinnodagen har passerat och den firades på vanligt sätt för min del.

Var och handlade och tvättade under gårdagen.

Maken och sonen var och skaffade ett nytt golv till sonens rum medan jag och dottern handlade.

Så nu ska det läggas golv på cirka 26 kvadratmeter. Får se när det blir av, golvet är ju inskaffat i alla fall.

Nästa större uppgift blir troligtvis köksgolvet, om jag får bestämma.


Vädret idag då.......ja vad ska man säga......-8 grader och så snöar det.

Man kan ju tycka att vi har snö så det räcker nu men vädergudarna tycker tydligen inte det.

Väldig tur att vi har traktor här hemma.


 

Var och beställde tid hos frissan igår också. Behöver klippas och färgas igen.

Känner mig lite som ett troll för tillfället. Så på måndag fixas detta då och det ser jag fram emot även om det kostar en ansenlig summa.


Nu får jag önska alla en trevlig helg.

Skickar massor av kramar och så ses vi  en annan dag.


   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards