Corinas Blogg

Alla inlägg den 5 mars 2018

Av Corina - 5 mars 2018 08:24

 

Så var det måndag igen då. En ledig helg går fort.

Lördagen gick åt till att handla, tvätta och plocka här hemma.

Söndag ägnades åt vasaloppet och årsmöte med Tavelsjö Centerkvinnor.

 

Har då startat en ny vecka idag med andra ord. Jobbar, 12-20. Ska troligtvis fungera bara bra.

Går mot ännu en arbetshelg dessutom.

En mötesfri vecka vilket känns ganska bra måste jag säga. Däremot har jag några möten framöver som kommer att ta kvällarna i anspråk.

   

Har inte fått något provsvar på proverna jag lämnade för en vecka sedan. Kommer väl så småningom antar jag. Min läkare skickar ju oftast svar via snigelposten. Han har gjort så varje gång. Lär väl göra så även denna gången.

Lite lur på att det kan bli en tablett till att ta........

 

Lite mindre kallt nu men då snöar det istället. Och trots att jag gillar vintern och snö kan ju tycka att nu har vi tillräckligt med snö.


Ha en fortsatt härlig måndag !

Kram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards