Corinas Blogg

Alla inlägg den 14 februari 2018

Av Corina - 14 februari 2018 10:05

Det snöar i alla fall inte idag !

Alla Hjärtans Dag säger dom det är denna dagen.

Handlarna jublar !

Denna dagen borde firas varje dag istället anser jag.


                                         

Några foton tagna idag. Var ut och pulsade som hastigast bara. 


Vet inte men igår kväll frös jag fast det var varmt här hemma. Var inte alls i form.

Drog en filt om mig och tillbringade kvällen i soffan och räknade med en liknande dag idag.

Men wow, idag mår jag bra ! Och jag hoppas svackan igår var synnerligen tillfällig !


 

Fortsätter med mina jobb i paint shop pro. Inga hjärtan men väl försök att fånga lite natur.......


 

Roligt att se en bild växa fram och testa olika effekter för att om man har tur få fram det man önskar.


 

Maken är ute med traktorn nu efter gårdagens snöande. Behövligt !

Dottern ligger hemma däckad av migrän igen. 


Nu får ni ha en fortsatt fin Onsdag allihopa !

Kram till er !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards