Corinas Blogg

Alla inlägg under januari 2018

Av Corina - 1 januari 2018 08:56

 

Jobbade till kl 20 igår. Och det gick bra som vanligt.

Kom hem till ett lugnt nyårsfirande. Blev lite vin och en liten virre och några timmar framför TV:n.

Det nya året kom och efter det blev det hopp isäng. Lyssnade en stund på det förbannade smällandet men somnade så småning när det till sist tydligen tog slut på raketer.

Det borde vara totalförbud på tillverkning av dessa raketer och fyrverkerier !

Bränna pengar som skulle kunna hjälpa många behövande är ju rent sjukt !


Årets första dag är det då och jag är ledig efter arbetshelgen. Börjar dagen med koffe och dator, som jag oftast gör. Och både tvättmaskinen och diskmaskinen är igång här redan.

Dottern firade nyåret med kompisar, sonen firade med oss och sover fortfarande.

Gästerna har också kommit upp och har startat denna dagen också.


Kan med andra ord konstatera att julhelgen och nyårsfirandet har passerat i lugnets tecken som vanligt med andra ord.


God fortsättning på er alla !


   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards