Corinas Blogg

Alla inlägg den 31 januari 2018

Av Corina - 31 januari 2018 08:30

 

Som sagt, än är vintern inte slut på långa vägar. Mera snö att vänta tydligen.

Minus 6,5 grader och snöar lite just nu.

Tycker väl egentligen att det kommit tillräckligt men man kan ju inte göra något åt vädret. Bara att tacka och ta emot det som kommer. En himla lycka att det står en traktor här hemma !


Har avklarat en sväng med magsjuka. Var tvungen att stanna hemma denna helgen. Igår jobbade jag sålunda igen då. Och dagen försvann ganska snabbt tycker jag.

Idag jobbar jag kväll och vi har arbetsplatsträff/ teamträff hela eftermiddagen.


Nytt och spännande....jo det kan det bli imorgon då det är 1 februari. Då är det dags för kommunens måltidsservice att bevisa förmågan. Ska bli intressant att se hur det fungerar och kvaliten på det dom levererar.

Jag har vissa funderingar trotts allt då vår mat levereras i gemensam vagn......en vagn för varje avdelning borde vara det bästa för att vi ska kunna jobba på ett smidigt sätt och hålla maten varm tills våra gäster ska serveras.

Men som sagt, vi får testa och se hur det fungerar. Vi har ju fått väldigt sparsamt med information vilket är som vanligt med kommunen. Lär nog återkomma i ärendet.......


 

Kram till er alla och på återseende !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards