Corinas Blogg

Alla inlägg den 17 januari 2018

Av Corina - 17 januari 2018 08:06

 

Så är det, dags att starta dagen ännu en gång i livet.

Vaknade ju även denna morgon och det får man ju vara tacksam över, eller hur ?


Snöade lite igår när jag åkte hem från jobbet. Snörök är inte speciellt roligt men turligt nog mötte jag inga lastbilar. Dom är värst att möta för då tappar man sikten totalt ett tag.


 

Lite dåligt samvete. Sjukdom på jobbet idag, borde väl ha erbjudit mig å jobba dag istället för att börja kl 16.

Men kände att jag inte riktigt orkade det idag. Jag hoppas det fungerar ändå.......och eftersom dottern ska hem efter kl 21 ikväll också var det praktiskt att ändå jobba kvällen till kl 21. Hade ju i annat fall fått köra ner enkom för å hämta hem dottern.

För övrigt har jag haft en bra natt. Sovit ovanligt bra. Skönt med en sån natt lite nu och då.

Blåsten har lugnat ner sig lite idag. Men det skulle väl bara vara under denna dagen. Dom har ju utlovat både mer snö och riktig kyla framöver......jaja, bara att gilla läget eftersom vädret styr vi ju inte över.


 

Annars har jag inte så värst mycket att dryfta för tillfället. Dagen har ju bara nyss startat. Och vad den blir får vi väl se skulle jag tro. Lite småplock i alla fall hinner jag med innan jobbet kl 16.


Kram och på återseende !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards