Corinas Blogg

Alla inlägg den 6 januari 2018

Av Corina - 6 januari 2018 08:57

   

Var till frissan igår. Klippning och färg. Ny färg också. Inte lätt att få till färgen med en selfie, syns bäst med egna ögon men fick fram det skapligt i alla fall. Någon ny färg som skulle sköljas ur med kallt vatten och jag får inte tvätta håret på två dagar. Jag är nöjd i alla fall.


 

Resten av fredagen gick lugnt fram. Tvättade lite och fick klart ett par sockar som numera sitter på dotterns fötter.

Kvällen tillbringades med maken framför TV:n och ett glas vitt. Inte helt fel.

Hade tänkt se hockeyn men gav upp, dom spelade ju trotts att jag gick isäng.

Blev ett silver till småkronorna och det var väl inte illa kan jag tycka.


 

Idag är det lördag då. Sov till kl 8 denna morgon. Ute blåser det lite och är -7 grader för tillfället. Med blåstens hjälp torde det kännas kallare. Idag ska jag tvätta vidare och plocka fram snabeldraken hade jag tänkt men först blir det nog mera kaffe och en stund till framför datorn.

Nätet är segt idag, men det är bara att gilla läget. Blir väl bättre får jag hoppas.


 

Har jobbat lite i paint shop pro som vanligt. Är roligt att skapa bilder.

Ska under dagen även försöka rädda ett trasigt halsband så ägarinnan får tillbaka det på måndag. Jag hoppas jag lyckas med det.


            


Så med andra ord lär jag ha fullt upp även denna dagen. Ska nog hinna med avkoppling också.

Ses en annan gång, kram på er !



Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards