Corinas Blogg

Alla inlägg den 21 november 2017

Av Corina - 21 november 2017 14:05

 

Varit ner till Coop och handlat idag. Handlade även hem det som kommer att behövas på fredag.

Jag ska nämligen bjuda grannarna Tom och Maria på middag på fredag kväll.

Tom har ju hjälpt oss att få till vårt badrum och det tycker jag vi måste tacka för. Så det får bli en god middag på fredag med dryck.


Ute snöar det, har snöat större delen av denna dagen. Är så vitt och fint ute just nu.....så länge det nu varar såklart.


 

Igår blev mina sockar färdiga. Har stickat detta mönster tidigare och det är ett roligt och enkelt mönster tycker jag. Beslutade mig för att jag själv skulle bli ägare till dessa denna gången. Dom är väldigt varma och sköna kan jag intyga.

Just nu petar jag med en poncho. Tråkigt att sticka men den blir nog varm och gosig när den är klar.


Och ikväll är det ett möte på gång. Bäst att vara redo med datorn som vanligt när kyrkogårdsgruppen drabbar samman. Får se om jag får med mig gubben denna kvällen. Han kan kanske bidra med något när vi fortsätter vår vandring på gamla kyrkogården via datorn.


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards