Corinas Blogg

Alla inlägg den 11 juni 2017

Av Corina - 11 juni 2017 10:10

 

Ledig söndag då och inget speciellt planerat idag.

Har beställt solglasögon till Alma......hittar inte de hon hade tidigare, dom har bara försvunnit !

Suttit och kikat på arbetsförmedlingens hemsida lite också. Sonen ska anmäla sig dit nämligen. Förhoppningen är ju ett arbete efter midsommar, typ. Troligtvis löser det sig antagligen. Själv har jag väldigt lite erfarenhet av att söka jobb faktiskt. Har ju haft samma sedan jag startade min "karriär".

Vad man tycker är konstigt är att dom inte får lära sig detta när dom utbildar sig.....vore väl ganska bra att få lära sig hur sånt fungerar kan jag tycka.


 

Tre pass kvar att jobba för mig innan det blir semester för min del. Oj vad härligt det ska bli med semester.

Hoppas på bra väder också nu när vi åker till Gotland den 19 juni (på sonens födelsedag). Vi alla här ser fram emot denna resa som varit planerad sedan lång tid nu.


Vi har lite extra katter här ute nu. För det mesta grannens Selma som tydligen gillar att tillbringa sin tid här på vår gård. Inte alltid varmt mottagen av våra katter dock. Men hon verkar inte låta sig skrämmas ändå och hon är väldigt fin...... 


Nu ska jag kika runt på lite badrumsinredning ett tag.


   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards