Corinas Blogg

Alla inlägg den 7 juni 2017

Av Corina - 7 juni 2017 08:59

     

Bloggskrället strular som vanligt !

Hade skrivit ett långt inlägg och puff försvann det då. Ibland avskyr jag denna bloggplats faktiskt. Men orkar inte byta blogg just nu.


 

Tar tag i denna dagen med en klump i magen. Idag avgörs det om jag och dottern måste skippa sommarens planerade resa till Gotland med familjen.

Trotts klarade skrivningar i matte hela terminen hotas hon ändå av att måsta gå skola i sommar på grund av nationella prov och byte av lärare sådär mitt i !!!

Jag blir så förbannat skitförbannad på denna skitskola vi har i detta landet som inte fungerar !

Dottern har varit så  lycklig över att äntligen fixat matten, klarat proven. Och nu slår man undan benen på henne totalt ! Fy fan !!

Jag behöver väl inte säga att hon för tillfället mår väldigt dåligt !! Jag får kämpa varje dag för att få henne att se framåt numera bara för detta. Och det är verkligen inte lätt.

Håller alla tummar för att det ska ordna sig, i annat fall får man väl tacka skolan för en sabbad sommar.

 

   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards