Corinas Blogg

Alla inlägg den 29 april 2017

Av Corina - 29 april 2017 12:43

 

Känner mig så in i märgen trött fortfarande. Sover dock bara bra på nätterna just nu. Jag tror det kan bero på allergimedicinen jag fått börja med.

Nåja det ska ju gå över så det är väl bara att gilla läget som det heter


Vad gör jag idag då.....jo tvättmaskinen snurrar....men det gör den ju för det mesta de få lediga dagarna jag har. Och att tvätta är ju inte så värst betungande ändå.

I övrigt verkar det inte bli så mycket. Skulle behöva dammtorka hela detta hem men just nu orkar jag helt enkelt inte. Hoppas på bättre krafter kommande vecka.


Betalat månadens räkningar har jag gjort idag. Lite extraräkningar hade jag denna månad, himla tur att jag jobbar heltid när det blir dessa oförutsedda extrautgifter. Men vi torde med all säkerhet klara oss även denna månaden.

Skulle behöva inhandla lite kläder, både till mig själv men även till maken och sonen. Får ta och kika runt lite och se om jag hittar något till mina favvogossar   .


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards