Corinas Blogg

Alla inlägg den 18 april 2017

Av Corina - 18 april 2017 08:29

 

Så var Påsken till ända då. Avslutade den med att arbeta 7 - 16. En bra arbetsdag blev det eftersom vi var ovanligt bra med personal hela dagen.

Idag arbetar jag 12 - 21. Rätt skönt med lite blandade tider måste jag säga. Skönt att inte måsta iväg i svinottan varenviga dag. Nackdelen är väl det där med att arbeta varannan helg.


 

Mina tre lediga dagar försvann som vanligt rätt fort. Lördagen gick åt till firande. En 70 åring firades och efter det firades en 50 åring. Vi åkte hemifrån före kl 12 på förmiddagen och kom hem omkring midnatt. En lång dag kan jag ju säga. Söndag gick åt till att göra så lite som möjligt. Sov dåligt så jag var ganska trött hela dagen.


 


 

 

Nu ser jag fram emot ännu en arbetshelg då. Jobbar som mest när ungdomarna är lediga som vanligt. Kanske lite trist men jag kan ju inte ta semester alla gånger. Till det räcker inte mina semesterdagar. En ledig dag denna veckan och det är torsdag. Den dagen lär med all säkerhet bli fullspäckad från morgon till kväll om jag känner min lediga dotter rätt. Nåja, det är väl bättre än att sitta sysslolös och ha tråkigt kan jag tycka.



Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards