Corinas Blogg

Alla inlägg den 14 april 2017

Av Corina - 14 april 2017 08:29

 

Långfredag var det då.

Kommer ihåg denna dagen från det man var liten. Oj vilken tråkig dag och verkligen lång.

Man gjorde ingenting på hela dagen.

Tur att det ändå blivit bättre på den fronten kan jag tycka. Fast här är det ändå inget speciellt planerat denna dagen. Är i alla fall ledig, brukar ju annars jobba Påsken, oftast hela Påsken men i år blir det endast en av dagarna, nämligen måndagen.


 

Många Påskhelger tillbringade vi uppe till fjälls. Men Långfredagen var ändå alltid lika lång.

Men fjällresorna var ändå väldigt roliga som jag kommer ihåg, tillsammans med mormor och morfar och många av deras vänner. Nu är de allra flesta ute ur tiden. Men minnena bär jag med mig.


Sonen kommer hem idag för att ha Påsklov. Hela kommande vecka är ju ungdomarna lediga.


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards