Corinas Blogg

Alla inlägg den 12 februari 2017

Av Corina - 12 februari 2017 07:12

 

Söndag är det idag. Jobbar idag, börjar kl 14 och slutar kl 21.

Ska nog gå bra det med kan jag tycka.

Lite förändringar är det i schemat. Bland annat så har det blivit fasta helger. Och för min del fungerar det rätt bra nu när man ska jobba varannan helg. Trist men tyvärr den krassa sanningen.


 

Hur mår du ? Den frågan får man lite nu och då från olika håll.

Vad svarar man på den ?? Jodå jag mår väl bra.....eller......

Eller ska man börja räkna upp alla bestående men som man har och som man dras med varje dag ??

Nja jag gör det väl inte i alla fall. Varför göra det, blir värken mindre av det ??

Vissa dagar är sämre så är det ju bara och slår man ut allt fungerar det ju kan jag tycka.

En del dagar är man lite långsammare......i alla fall jag och inte går jag väl runt och upplyser om det varenda gång.

Så jodå jag mår nog rätt bra......tog mig ju ur sängen på morgonen !


   

Har fått mina nya skor med specialsulor nu. Känns bra men som vanligt tar det ju ett tag att gå in nya skor.

Klämmer som vanligt på mina hallux valgus. Men det brukar gå över när jag hittat rätt inställning på skons remmar. Kan ta någon vecka. Och övriga kroppen har liksom inte vant sig med att gå rätt tydligen. Känns lite som jag börjat träna, lite lätt träningsvärk om man får säga så. Får ta hem dom och gå i dom hemma på ledig dag också för att gå in dom tror jag.


 

Nu önskar jag alla en trevlig fortsättning på denna söndag.

Ses en annan dag !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards