Corinas Blogg

Alla inlägg den 24 juni 2016

Av Corina - 24 juni 2016 09:54

 

Och såklart :


   

Själv kostade jag på mig en sovmorgon idag. Vaknade först halv sex men tyckte det var lite tidigt.

Lyckades somna om och vaknade igen tjugo minuter i åtta istället och utan huvudvärk dessutom. Härligt !

Så tretåren avnjuts just nu efter en härlig dusch.

Min arm fortsätter att göra livet lite surt för mig. Igår flexade jag ut redan kvart i tio på morgonen för att kunna ta det lite lugnt. Vila armen lite. Är ju inte så lätt att vila en arm kan jag tycka. Allt man ska göra görs ju med armen och dessutom är det ju höger arm.

Är ledig denna midsommarafton men arbetar resten av helgen.

Ikväll blir det att grilla tillsammans med makens bror och hustru och makens syster. Sonen får sällskap ikväll av en kompis som ska ligga över och dottern vet jag inte riktigt vad hon ska göra än. Kanske blir hon kvar här hemma med oss, vi får väl se.


 

Har lagt köttet i marinad nu. Wiskeymarinerat älgkött blir det denna gången. Snodde en smutt ur makens flaska med Glenn Fiddish.....en väldigt smaklig wiskey !

Till detta blir det sallad och potatiskgratäng som gästerna skulle ha med sig ikväll.


Med dessa rader får jag önska alla en Trevlig Midsommar !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2016 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards