Corinas Blogg

Alla inlägg den 22 juni 2016

Av Corina - 22 juni 2016 08:37

 

Tandläkarbesöket gick bra. Men jag känner mig totalt urvriden efter dessa besök. Ansträngningen är enorm för att inte bara vända i dörren och åka hem ! Nu är tanden hel igen och jag hoppas det är länge nu till nästa besök !


Onsdag idag och en arbetsdag igen. Slutar kl 21 ikväll. Sitter på arbetsplatsträff från kl 13 till kl 15.30 idag.


Fotograferade i måndags kväll lite men har inte haft tid (och ork) till att kika igenom korten ännu. Får bli en annan gång i framtiden. Just nu fokuserar jag på att orka jobba denna första semesterperiod som kan bli både och.

Startade ju fint igår morse med att en vikarie inte ens dök upp och gick inte ens att få tag på ! Anar lite ugglor i mossen faktiskt denna gången då denna tendens att inte passa tiden redan startade under inskolningen.

Nåja, i övrigt fungerade allt faktiskt väldigt bra igår. Turligt nog har våran chef också tänkt till lite och bemannat upp på avdelningen hela sommaren. Allt för att det ska fungera även om någon vikarie inte skulle dyka upp, som igår.


Ute lyser solen nu på morgonen, så länge det varar. Är ju alltid trevligare att vakna till sol.


 

Veckans utmaning i grafikgruppen var instrument. Bilden ovan fick jag till  i det ämnet.

Lite mindre dator kommer det troligen att bli under sommaren även för min del. Försöker fokusera på annat istället. Hoppas kunna tillbringa min semester med att fotografera lite oftare än det blivit på slutet.

Vi får väl se hur det blir men jag ska ju ut till Norrbyskär ett par gånger denna sommar. Borde vara utmärkt att få några fina bilder då kan jag tycka.


Nu börjar det bli dags för en tretår kan jag tycka. Tretåren blir ur min eminenta kaffemaskin, love it :)


Önskar alla en fortsatt härlig dag !


     

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2016 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards