Corinas Blogg

Alla inlägg den 28 mars 2016

Av Corina - 28 mars 2016 13:20

   

Måndag och sista dagen denna Påskhelg.

Ledig efter att ha arbetat fredag,lördag och söndag.

Känner mig slutkörd trotts att vi haft en bra arbetshelg. Företar mig lite och ingenting denna dag egentligen.

Jo tvättar gör jag som vanligt, snart klar med den uppgiften dessutom.


 

Men annars blir det inget vettigt.

Magen sköter sig bra nu igen vilket känns bra. Omeprazol fungerar utmärkt !

Ute lyser solen men det blåser ordentligt så någon värme är det inte att tala om alls.


 

Undrar om jag drabbats av det där som folk kallar vårtrötthet ? Har aldrig varit med om det så jag vet inte hur det känns :) Men just nu är jag bara trött och skulle helst lägga mig och dra täcket över skallen.

Fast det är ju inte riktigt jag det heller. Jag känner inte riktigt igen mig själv just nu om jag ska vara ärlig.


 

Nåja, jag fortsätter väl med det jag håller på med. Ingenting ! Kanske fungerar det med. Men sova på dagen, det har jag liksom svårt för hur trött jag än är.


 

Imorgon är det en ny dag i alla fall.

Ny arbetsdag också, igen.

Kan väl inte påstå att jag riktigt längtar men på något sätt lär det väl lösa sig.


Nu får ni ha en fortsatt fin dag allihopa.

Kram på er !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards