Corinas Blogg

Alla inlägg den 16 mars 2016

Av Corina - 16 mars 2016 08:41

Har haft två lediga dagar nu efter arbetshelgen. Så nu blir det att jobba tre dagar igen. Jobbar kvällen idag och sedan två dagpass efter det. Troligtvis kommer det att gå lika bra som vanligt.

Plusgrader hos mig, snön smälter bort och just nu ersätts den av blankis lite var stans. Vågar mig inte ut på långpromenad just nu. Att halka runt gör att jag spänner mig och det är inte bra för min rygg och mina höfter.

Försöker röra på mig på andra sätt, städa lite :) Har just stått på huvudet och rensat avloppet i duschen. Inget trevligt jobb men måste göras då vattnet inte rann undan på bästa sätt längre.

Konstigt att det alltid är jag som får göra det :)


 

Jobbar vidare i mitt paint shop pro och det är så roligt.


Fick lite nojja igår då dottern inte svarade på Sms som hon brukar. Hon kom nämligen inte hem med bussen som hon brukar och hade inte sagt något heller. Fick lite panik då hon inte reagerade på mina Sms ! Allt som händer ute även här i Umeå gör en ju lätt orolig !

Men fick svar till sist och då var hon i Tavelsjö med en kompis och skulle ha hämtning efter musikträningen. Hennes telefon hade varit urladdad så därför hade hon inte svarat. Vilken lättnad !


 

   Annars så händer väl inte så värst mycket.

Har börjat med lite påskpyssel, lite nya smycken. Väntar på mera material som jag beställt.

Blir nog mest till mig själv och en present till en som fyller år om någon månad.

Blir jag nöjd med resultatet blir det nog någon bild också skulle jag tro.


                         


   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards