Corinas Blogg

Alla inlägg den 25 februari 2016

Av Corina - 25 februari 2016 14:36

Jag har som vanligt skapat en del nya bilder.

Passar på att blogga lite medans jag väntar på att gubben ska komma hem.

När han kommer hem ska mitt hår färgas och nya gardiner ska upp i vardagsrummet.

Jag vågar inte kliva på stolar då jag blir så himla yr så därför får maken hjälpa mig med gardinbytena.

Jag köpte nya gardiner idag när jag handlade, fyra längder kostade 158 kr på Rusta. Billigt och bra och skirt våriga i ljus syrenfärg.


 

Fantasibilder blir det även denna dagen. Hittade en massa läckra tuber på nätet som jag bara måste testa.

Och lika många olika effekter finns det ju i PSP att prova plus en massa plugins som jag inte testat heller.

Är så himla spännande !


 

 

 

Kan nästan inte slita mig från skapandet. Men ibland måste man ju ändå. Hemmet ska ju skötas också.

Har ju bytt bank, och det har hittills fungerat skapligt men två insättningar saknas fortfarande. Får ta tag i detta nästa gång jag ska in på banken. Barnbidraget har inte synts till och pengarna som sonen ska ha får jag väl se om dom kommer in, dom ska komma in den sista varje månad.

Det är ju tur att jag just denna månad inte är i skriande behov av just barnbidraget !

Lönen ser i alla fall ut att komma som den ska och det är ju väldig tur med tanke på att räkningarna ska betalas denna helgen.


 

Nä nu kallar tvättmaskinen på mig.

Mer bilder kommer en annan dag.

  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards