Corinas Blogg

Alla inlägg under december 2015

Av Corina - 1 december 2015 19:51

Ja så har vi kommit fram till årets sista månad då.

Fasligt vad det går fort.

Jag har donat med bloggen igen.

Ny header och bakgrund, tänkte göra det lite roligare ett tag.

Får göra nytt efter jul.


Arbetsdagen har flutit på i maklig takt kan jag tycka.

Var iväg en stund på eftermiddagen och handlat till en boende idag. Inget spännande, ny rakapparat då den gamla gett upp sedan en tid.

Passade då på att fara förbi och beställa klipptid åt mig själv också eftersom detta delvis ingick i min lunchrast.

Så på torsdag då jag är ledig blir det en klippning. Sedan får maken färga det åt mig när vi kommer hem.


Dottern missade bussen hem idag. Tur att jag slutade kl 16 så hon kunde åka med mig hem.

Maten nästan klar när vi kom hem.


Nu börjar det bli dags att stänga datorn för kvällen och inta soffan istället.

Ny arbetsdag imorgon ed start kl 06.45 och slut kl 16.


Kram till er alla !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards