Corinas Blogg

Alla inlägg den 11 november 2015

Av Corina - 11 november 2015 08:20

   Ännu en dag att ta tag i med andra ord.

Jag ska jobba idag, kväll står på schemat. Börjar klockan 12 och slutar klockan 20.

Och idag jobbar jag inte med vikarie för en gångs skull.

Inget ont om vikarierna men det är skillnad hur man än vänder det !


 

Igår laddade jag ner windows 10 till min dator. Var lite osäker om det skulle fungera med mina program.

Men allt fungerar som vanligt efter uppgraderingen. Och det går faktiskt lite snabbare.

Lite förändringar är det också men dom är marginella och hanterbara tycker jag.


 

Gårdagens ledighet försvann i ett huj.

Tillbringade min dag med att ta mig mellan datorn, tvättstugan och spisen.

Jo jag fick till lite nya smycken också på eftermiddagen. Så beställde jag lite nya delar till smyckena också.

Förbrukningsmaterial som det kallas. Blev lite annat också som vanligt.


 

Ute ser det ut som om solen ska kika fram idag vilket den gjorde en stund igår eftermiddag också.

Detta betyder att det blir lite kyligare också. Kan nog vara lite halt på vägarna nu.


 


 


Något mera har jag inte att förtälja denna dagen då den knappt har hunnit starta.

Så jag får önska alla en trevlig dag så höres vi en annan dag.


Kram ! 


   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards