Corinas Blogg

Alla inlägg den 23 september 2015

Av Corina - 23 september 2015 08:08

Redan onsdag !


Vaknar till en regnig dag. Men vad gör det egentligen ?

Ingenting tycker jag i alla fall.


Och vad bjuder denna onsdag på då tro ?

Jo lite olika som vanligt.


Sonen ska på läkarbesök idag. Så vi ska hämta honom i Vännäs med andra ord.

Pappa följer honom till läkarbesöket.

Själv ska jag under tiden handla på coop. Dom får släppa av mig där på sin väg till sjukhuset.

I stora drag är detta vad som står på min agenda idag som är av vikt och värde kan man väl säga.

I övrigt finns det ju alltid en del andra saker som borde göras också.

Vika torr tvätt skulle ju vara en god ide och kanske köra någon maskin tvätt skulle också vara en god ide.

Får se hur det blir med den saken. Kommer ju å andra sidan fler dagar.


Igår åt vi surströmming till lunch på avdelningen. Både personal och våra goa tanter.

Alla åt inte surströmming men de flesta. Och gissa om det var uppskattat !

Tanterna var så nöjda så. Och det var nog de flesta i personalen också. Var väl någon i personalen som inte uppskattade det men så är det ju alltid.


Nu ska jag göra lite annat en stund.

Önskar alla en fortsättningsvis trevlig onsdag.    

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards