Corinas Blogg

Alla inlägg den 21 september 2015

Av Corina - 21 september 2015 07:36

Så har ännu en ny dag startat och en ny vecka också.

Har en bra arbetsvecka kan jag tycka. Jobbar två ledig en jobbar två ledig en jobbar två.

En ovanligt bra vecka faktiskt.


Båda barnen, förlåt ungdomarna är iväg till respektive skola.

Viktor startar ännu en vecka på Liljaskolan med andra ord. Men det är nog lite lättare nu när han har bredband på rummet. Får det intrycket i alla fall. Inte lika tråkigt på kvällarna när han inte pluggar.

Skickade tre matlådor med honom idag så han har mat större delen av denna veckan. Aldrig fel, blir lite billigare än att äta alla mål på skolan trotts allt.

Praktiskt med kyl och mikro på rummet helt klart !


 

Vädret idag är mulet och regnlikt, regnar dock inte ännu i alla fall.

Är cirka plus 10 grader idag och det blåser inte heller, än.


 

Själv ska jag nog ta det lugnt innan jag ska vara på jobbet en kvart i tolv denna dagen.


 

Glömde ju att jag lovat fota mina ljushållare som jag älskar så mycket.


   

Här kommer mina djur då som jag tycker är så himla härliga allihopa !


 

Mina tre ugglor, dessa är dock inga ljushållare men jag älskar dom ändå. Fjärilen är då en aromalampa som växlar färg och sprider godoft när den är tänd. Bara så sagolik i mina ögon   .

Ljushållarna inhandlade på Party Lite, inte billiga men ibland får man kosta på sig tycker jag.

Ugglorna hittade jag på Rusta och förälskade mig direkt så dom fick ett nytt hem hos mig   

Har andra ljushållare också från Party Lite i glas som man kan byta dekorationer i om man vill. Behöver väl knappast upplysa om att jag gillar ljus, alla tider på året faktiskt.


Ha nu en härlig måndag så höres vi en annan gång.

Kram !  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards