Corinas Blogg

Alla inlägg den 17 september 2015

Av Corina - 17 september 2015 08:10

Ännu en dag att göra något av.

 

Lite dåligt med nya foton så jag tar till lite äldre bild idag.


Jobbar idag men endast fyra timmar, 16-20 står det på schemat.

Det gick rätt bra att jobba igår faktiskt. Ryggen klarade sig rätt bra kan jag tycka.

Ute har det blivit riktig höst nu hos mig. Björken tappar sina blad och färgerna förändras, nästan från dag till dig nu. Är mörkt länge på morgonen också och mörknar på kvällarna. Tänder ljus och njuter av det !

Dimmigt på morgonen, liksom de flesta mornar numera. Lite mystik på något sätt tycker jag.

Får den där känslan jag hade då jag gick ut på älgpass när jag jagade. Lite spänning ! Förväntan typ.


Ska försöka komma mig ut på gården idag med min kamera. Finns objekt bara utanför knuten om man har ögonen öppna. Men först ska jag se till att duscha och klä på mig.

Kan vara bra med lite nya bilder att klä bloggen i.


Önskar alla en trevlig fortsättning på dagen. 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards