Corinas Blogg

Alla inlägg den 7 september 2015

Av Corina - 7 september 2015 09:43

      

Ett set med gröna och röda vaxade glaspärlor.

Hela setet 450 kr


     

Örhängen 80 kr paret.


                 

Armband 150 kr styck.


   

Armband och halsband (armbandet fick jag lov att byta lås på eftersom det lilla låset gick upp av tyngden)

set 250 kr


           

Halsband

200 kr styck.


Har inte kommit på något bra sätt att lägga ut mina alster men detta får väl duga ändå. Vid beställning torde vi nog kunna lösa vilket ni menar ändå hoppas jag !   

Av Corina - 7 september 2015 08:14

Jo så var det måndag igen då.

En helt ny vecka att ta tag i. Jobbar egentligen sex av sju dagar denna veckan. Men har tagit semester på söndag.

Missade att jag hade ett annat uppdrag när vi gjorde schemat...inte lätt när höstens schema läggs redan innan man ska gå på semester.

Men tur att jag upptäckte det och kunde söka semester i alla fall.


Vi har höstmarknad den dagen och som delaktig arrangör bör man väl försöka vara med. Har ändå missat detta några gånger på grund av jobbet.


 

En bild från förra årets höstmarknad är detta.


Idag ska jag sålunda jobba då. Men börjar kl.16 idag och jobbar bara fyra timmar. Lite ovanligt numera då jag normalt jobbar hela dagar. Men ibland blir det rum för korta dagar även för oss heltidare.


Började min dag som vanligt med kaffe, ingen bra start utan den drycken.

När alla försvunnit tog jag mig en sväng till mitt gym som är placerat i vardagsrummet.

Jag har verkligen legat av mig ordentligt !

2x15 repetitioner på varje övning gick fint.....tidigare körde jag nog det dubbla men har ju inte tränat något på en evighet. Så jag får väl vara nöjd och jobba vidare med detta.

Har tänkt mig 2 gånger i veckan såhär i början, sedan får vi väl se. Men det verkar ganska lagom kan jag tycka.

Känns bra i kroppen i alla fall. Träningsvärk får man ju alltid i starten men det går ju över !


 

Vi tar en bild till från förra årets höstmarknad. Rolf Appelblad som klipper får, en klassiker på marknaden som alltid är uppskattat !


Ha nu en fortsatt härlig Måndag så ses vi en annan dag ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards