Corinas Blogg

Alla inlägg den 23 augusti 2015

Av Corina - 23 augusti 2015 08:33

  Gårdagen bjöd på riktig värme hos mig.

Och som vanligt var vi nere i Umeå såklart. Vart annars en kokhet dag   .

Sonen ville ekipera sig lite och så också dottern som vanligt.

Och jag hade planer på att försöka skaffa lite pärlor till ett lite större beställningsprojekt.


 

Vi tog oss i alla fall tid till att äte lite mjukglass och sitta på torget en stund alla fyra.

Sonen köpte en skjorta och en bunt kortkallingar och dottern köpte en tröja.

Själv fick jag tag i lite nya pärlor och har fått gjort det jag funderade över med dom.

Blev ett armband med träpärlor till dottern också.

Sedan hem och åter till mina måsten blev det. Tvättstugan var verkligen full igår.

Tvättade hela dagen och har en maskin kvar tills idag som måste köras.

Det märks i tvättstugan när jag har prioriterat andra roligare sysslor !


Vad denna dagen har att bjuda vet jag inte riktigt. Vi får väl se. Finns alltid något att ta tag i.

Ha nu en bra Söndag, solen skiner på mig även denna dagen.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards