Corinas Blogg

Alla inlägg den 20 augusti 2015

Av Corina - 20 augusti 2015 08:08

Vi skriver torsdag igen.

Min lediga dag försvann ganska så snabbt eftersom det fanns så mycket att göra igår.

Vips så var det kväll !

Men nu har sonen i alla fall både micro och kylskåp till sitt rum i Vännäs.

Tänk vad det går fort. Han börjar andra året på gymnasiet på måndag ! Blir nästan svettig :)


Dottern är iväg till första skoldagen idag. Årskurs 8 börjar hon !

Det är inga små barn jag har längre utan små vuxna kan man väl kalla dom.


 

Idag blir det en bild som jag tycker fungerar att se flera gånger !

En grannpojke som lite nu och då hälsar på hos oss.


Jag jobbar idag igen. Börjar kl 11.45 idag och slutar kl 20.00

Ser ut att bli ännu en solig och varm dag. Och det betyder varmt på jobbet också.

Sommaren som alla längtat efter kom sent detta året.

Själv har jag njutit av den lite kyligare sommaren och semestern detta året.

Tycker inte jag har något att klaga på egentligen, bara att semestern tog slut lite för fort :)


Ska bli ganska skönt att återgå till de vanliga rutinerna nu när skolorna startar igen.

Dottern tyckte också det. Har väl kanske saknat alla sina kompisar under sommaren även om hon verkat trivas bäst hemma i lugn och ro denna sommaren.

Även sonen verkar ha mått bra av denna lediga sommar. Troligen hans sista lediga sommar skulle jag tro.

Nästa sommar ska han försöka få ett jobb är det meningen.

Även dottern går i dom tankarna.


Nu får ni ha en fin torsdag. Njuta av solen och värmen ni som gillar det.

Kram   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards