Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2015

Ett tag sedan nu

Av Corina - 19 augusti 2015 10:08

Har varit frånvarande .

Mest beroende på att jag som vanligt jobbar. Jobbar ju heltid numera och då blir det ju mindre tid över till annat.

Och dessutom pysslar jag med andra saker som jag för närvarande tycker är roligare än att blogga.


Skolstarten står för dörren hos oss just nu.

Planeras för sonens återvändande till Vännäs och eget boende även denna terminen.

En micro är införskaffad och ett litet kylskåp ska skaffas, förhoppningsvis denna dagen.

Sedan kan sonen fixa sin mat på egenhand och behöver endast äta på skolan till lunchen som ingår i skolan.

Har en pessimist till make men det får man ju leva med.......fast nog blir jag lite less emellanåt på alla mörka profesior som han kommer med !

Nåja, det är ju en väldig tur att han allt som oftast lyckas ha fel.


 

Har inga nya foton att delge er denna dagen så det får allt bli ett som jag visat tidigare.

Har gjort många nya smycken men har inte fotat dessa ännu, på riktigt om man säger så. Och mobilfoton brukar inte göra sig värst bra här i bloggen tycker jag.

Men efter skolstarten kanske jag får lite mera egentid till detta med att fotografera smyckena.

Jag hoppas på det i alla fall.


I övrigt så rullar livet på kan man väl säga.

Jobbar ju mest tycker jag så den tid jag är ledig måste jag ju hinna en hel del annat också.

Nu när skolorna startar måste jag ta tag i städningen också. Har liksom hoppat över den biten ett bra tag nu för att hinna med familjen när alla är lediga.


Så nu får ni allt ta tag i er dag. Jag slappar en stund till innan jag måste ner till Umeå.

Kram på er   .

 
 
Bengt

Bengt

19 augusti 2015 14:01

Fint halsband, Men jag är sjuk i dag men ska senare i dag smida om min katt jag hade. Kram.

http://bengtalfred.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards